tiistai 6. elokuuta 2013

Ja nyt se on sitten alkanu.

Ensimmäisen tankotanssintunnin myötä tän kertanen laihdutusyritys on pyöräytetty käyntiin, nyt vaan vetoja pystyyn, että kuinka huonosti käy :D
On se kyllä hyvä, että mullakin on näin kauheen positiivinen asenne tän suhteen, en vaan jaksa uskoo tähän enään, mutta yritetään nyt silti. Motivaatio ei oo vielä kadonnu, enemmän se usko omiin kykyihin on hukassa :D

Tosiaan tänään eksyin sitä tankotanssia kokeileen. Täytyy kyllä sanoa, että tykkäsin! Siitäkin huolimatta, että noi kaikki jutut ei mun kropalla yksinkertasesti vielä oo mahdollisia. Ja jopa siitäkin huolimatta, että olin ihan kuollu jo alkulämpän jälkeen. :3 Tosiaan sitä on siis ihan turha mennä kieltämään etteikö se olis raskasta ja etteikö se sattuis, mutta jostain se pitää alottaa. Ja tärkeintä on se, että laji kiinnostaa :3
Epätoivo kyllä meinas iskee aika moneen kertaan siinä tunnin aikana.. :D Varsinkin tosiaan siinä kohtaa kun pitäis käsien ja yhen jalan varassa pystyä oleen siinä tolpassa. Silleen siis, että mikään ei osu maahan... :D Lähinnä se päätty siihen, että halasin sitä tankoo sielä ja yritin ees jollain tyylillä pysyä siinä, vaikka en kuitenkaan oikeella.
Toinen asia minkä koin vaikeeks on se, että ne kädet pitäis oikeesti saada liukumaan siinä tangossa, mä ja onneks muutama muukin oli sellasia, että ne puristi sitä tankoo ihan hädissään :D Mutta tosiaan se ei oo kauheen helppoo pyöriä alas sitä tankoo kun kädet vaan junnaa paikallaan. Mut eiköhän sekin tästä jossain kohtaa. Veikkaan kuitenkin, että tuun vielä enemmän jossain kohtaa innostumaan lajista, varsinkin sitten kun on sellanen 10 kiloo poissa...

Muutenkin tää on ihan hyvin alkanu, on hyvä fiilis silleen tästä kaikesta, ei mitenkään järkyttävästi tee herkkuja mieli. Ehkä mä pystyn tähän, ehkä en. Se jää nähtäväks. Toki nyt on paremmat mahdollisuudet kun mitä ne on koskaan ollu ja liikunnallinen harrastus auttaa aina ihan helvetisti. Hommaa hidastaa vaan nää jatkuvat vastoinkäymiset muussa elämässä. Niille tosin ei voi mitään. Harvoin ne asiat mun elämässä menee hyvin tai helposti, mutta eiköhän se tästä vielä joskus. En mä nyt luovuttaakkaan voi.

Mä tosiaan palailen aiheeseen sit kun on jotain selitettävää tai jopa tuloksia :3 Ja aiheesta saa kyllä mulle jauhaakin missä haluaa, kaikki kannustus on edelleen tarpeen ja erittäin toivottavaa! Muuta mulla ei nyt oo, mutta on se lyhytkin pätkä tekstiä jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti