keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Tiistai-ilta/yö

Heip vaan taas!

Me tosiaan sitten päädyttiin lähtemään baariin, mutta ei sinne lähibaariin.. Lähettiin luultavasti yhentoista aikaa pyörillä kohti Amersfoortin keskustaa, mikä loistava idea! :D

Eka käytiin jossain "rock"baarissa, ei siis tosiaan ollu ihan rock, musiikki oli vähän parempaa, mutta muuten kohtuu tylsä paikka. Eikä ne ees myyny mulle Baileyssiä.. Täällä kun on silleen hassusti, että baarista saat oluita, siidereitä ja viiniä jos oot yli 16 vuotias, mutta likööreitä tai muita väkeviä et saa..

Mukana meillä oli kaks jotain jätkää täältä asuntolalta, nimiä en muista, mutta sain tietää, että ne on mun naapureita! Ja törmäsin sitten toisen veljeenkin samalla kun olin menossa suihkuun, hauskaa ja mukavaa porukkaa kyllä ehdottomasti kaikki täällä!

Käytiin sitten tosiaan vielä toisessa baarissa joka olikin sitten tavallisempi ja siellähän porukka sitten innostu tanssimaan, itekkin sain vihdoin sen Baileyssin itelleni ja kaikilla oli kivaa. Myös mulla, vaikka muiden mielestä en selkeesti näyttäny siltä :''D

Takasin asuntolalla oltiin joskus puoli kahen aikaan kai? Ja olin hieman kuollu, mun erittäin paska kuntoni ei kestä tätä pyöräilyä, mutta eiköhän se tästä vielä joskus parane.. Pitäis ainakin sen laihduttamisen onnistua!

Ja ainiin! Mulla on vielä muutama tosi laadukas kuva jälkimmäisestä baarista ja noi muut luultavasti tappaa, mut koska pistän ne tänne, joten nauttikaa niistä :'D

Veera & Olut



Tää kuva hieman tärähti, mutta siinä on ne jätkät jotka oli meidän mukana :3
Mutta nyyyt hyvää yötä kaikille! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti